Дене шынықтыру мен биологияның интеграциясы сіздің денеңізді жақсы түсінуге көмектеседі

27 қараша 2024 11:48

2024 жылғы 27 қарашада Шымкент қ. ФМБ НЗМ-де
№3 бөлім бойынша 8 К сыныбына биологиямен біріктірілген дене шынықтыру сабағы өткізілді:Сабақтың тақырыбы: "ритмикалық гимнастика", оқу мақсаттары: 8.3.2.1. дененің функционалды жүйелеріне әсер ететін жаттығулар тізбегін көрсетіңіз. Біріктірілген сабақты NIS дене шынықтыру пәнінің сарапшы-мұғалімі Ербол Эрнстович Тілеулов және NIS биология пәнінің сарапшы - мұғалімі Оксана Руслановна Шаманова жүргізді.        Интеграцияланған сабақ оқушылардың денедегі физикалық белсенділік пен биологиялық процестердің өзара байланысы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Оқушыларға денсаулықты нығайту және төзімділікті арттыру үшін тұрақты жаттығулардың маңыздылығын түсінуге көмектесетін жаттығулардың жүрек-қан тамырлары және тыныс алу жүйелеріне әсерін зерттеу. Сабақта оқушылар жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйелерінің физикалық белсенділікпен жұмыс істеуі туралы білімдерін бекітті. Жүрек соғу жиілігі мен тыныс алу жиілігін практикалық өлшеу жүргізілді. Дене шынықтыру мен күнделікті өмірде биологиялық білімнің маңыздылығы көрсетілді.        Сабақта проблемалар қарастырылды, жаттығу кезінде жүрек соғу жиілігі қалай өзгереді және бұл жүрек-қан тамырлары жағдайы туралы не айтады? Жаттығу кезінде тыныс алу жүйесі қалай жұмыс істейді және денеге оттегінің көбеюі неге соншалықты маңызды? Неліктен физикалық белсенділік дененің жалпы денсаулығын жақсартады және бұл әсерді қандай механизмдер қамтамасыз етеді? Қандай жаттығулар жүрек-тамыр және тыныс алу жүйелерін тиімді жаттықтырады? Тұрақты физикалық белсенділік аурудың алдын алуға және иммунитетті нығайтуға қалай әсер етеді? Дене шынықтыру мен биологияның интеграциясы оқушылардың ынтасын арттыруға, сабақты қызықты әрі қолданбалы етуге мүмкіндік берді. Бұл студенттердің теория мен практика арасындағы байланысты терең түсінуіне ықпал етті, биологиялық білімнің күнделікті өмірде және физикалық белсенділік процесінде қалай қолданылатынын көрнекі түрде көрсетуге мүмкіндік берді. Интеграция арқылы студенттер жаттығулардың денсаулық үшін маңыздылығын түсінді және сабақ кезінде олардың денесінде болып жатқан өзгерістерді талдауды үйренді. Сонымен қатар, бұл тәсіл студенттердің жаратылыстану ғылымдарына деген қызығушылығын дамытуға ықпал етеді, топтық жұмыс пен интроспекция дағдыларын нығайтады және ғылыми білімнің өмір сапасын жақсартуға қалай көмектесетінін көрсетеді.